God morgon igen och tack för ditt inläg Anna
Ja, inatt kom vargtimmen på besök för första gången. Kl. 5 vaknade han och var pigg och ville upp. Jag ramsade och avvaktade. Somnade inte om.
Efter 5 min ramsade igen. Nu blev han arg och bröjade gråta. Gick in efter en stund och la tillrätta och buffade en stund, Gjorde inte så stor nytta, typ som att han hade växt ifrån det där med buffande nu

Så gick ut och ramsade igen...avvaktar....och igen....han kan inte för sitt liv förstå varför han inte får gå upp nu. Ramsar igen.....tytnad....snyftar....bekräftelserama...05:30 tyst igen
07:00 Får gå in och väcka, nääää, jag ville ju sova mer morsan
Sammanlagd sömn inatt: 10,5 tim
Lite frågor på vägen.....
På dagen när han ska sova middag. Ska jag arbeta att får bort vagnadet och få ramsan att fungera där oxå, eller är det inte fel att vagna fast då inte tills han somnar?
När det gäller marginalkvarten, säg att vi använda den bakåt när han somnar, som kvart i tolv till middagsvilan. (ska sova 2 tim) när han då vaknar halv 2 och vill upp, kan man använda marginalkvarten bakåt där oxå, alltså ta upp honom, då har han alltså sovit 1 tim och 45 min. Eller är det kvart i två som gäller. Alltså att kvaret kortas av från den tiden han skulle upp enligt schemat, eller efter den han sovit....förstår ni mig =)
På fredag ska vi åka till öland på smester. vet att det är dumt under uppföljningasveckan men det gick inte senare. TÄnker vara supernoga med schemat! Men undrar då han måste sova i bilen på vägen ner, ska åka 16 och är framme ugnefär vid midnatt. Hur får jag honom att somna i bilen nu, på bestämda tider? Eller tror ni det kommer lösa sig av sig själv?
Vill med hela mitt hj?rta att detta ska fungera.....