06.45 vaknar själv så vi går in med pompa och ståt och tar upp honom och talar om för honom hur duktig han varit!! Han är aningen tagen på sängen

Lätt förvirrad men blir snabb glad.
Sammanlagd sömn natt 1: 9,5 timmar
Dagen: Ammar kl halv åtta (uppskattat av både son och mamma) sen går mamma och lägger sig, pappa tar över.FM vila sover 45 min med 3 uppvak, pappa ramsar och vagnar. Riktigt hungrig vid gröt målet sen gladare.
Sov middag från 11:50 till 13:55, vaknade till då coh då men ramsades till sömns igen. Tillrätta läggande 2 ggr. är inte van att sova i vagnen heller.
Pigg och glad pojke vid puremiddagen.
EM gick inte så bra, kanske för kort tid mellan middags vilan och EM vilan, bara 2 tim?
Max 20 min sammanhållen sömn. Jättetrött kille vid 19, ska jag kanske göra om scemat när vi är klara och lägga hon om redan vid sju,då ahn nästan alltid visar tecken på att vilja sova. Trugar honom att var uppe med konstens alla medel till kl. 20
Andra natten:
20. Skrattet till godnattet. Lägger tillrätta, buffar*4 som en markering, solfjäder går ut med ramsa. Fortsätter ramsa utanför dörren. Först förvirrad och tyst sen börja skrika. Ramsar med övertygelse. Den hjälper och han lugnar ner sig men blir snabb lika arg igen coh trilsknar till. Varje gång han tystnar så ramsa+bekräftelse. Väntar på reaktion. DÅ rösten ökar så ramsar igen, då rösten tystnar så ramsa *3 och bekräftelse.
20.20 Ilskanr till ordentligt och röjer runt så mycket han kan, kan alltså inte krypa så ålar sig runt och hamnar på sniskan. Går snabb in, rättar till, solfjäder och snabb ut igen med ramsa.
Mellan 20.20 och 20.30 så ynkligt skrik som börjar högt och går ner till tystnad om vartannat. Innen helt tyst så ramsa + bekräftelse
20.30 Bekräftelsen fick sista ordet. Somnade.
20.40 fick smyga in och sätta igång andningslarmet, hade glömt det. Ingen reaktion....skönt...
NU får vi se hur natten fortskrider.
Vårat schema:
07:00 Vakna
07:30 Tutte
08:30 FM vila 1tim
11:00 Gröt
12:00 Sova middag 2 tim
14:30 Pure middag+tutte om han vill
16.00 EM vila 1 tim
18:00 Välling
19:30 Tutte
20:00 Nattsömn
Synpunkter?
Tack alla som följer och stödjer. Ger mig styrka att klara det här.
Vill med hela mitt hj?rta att detta ska fungera.....