Tack
Kattklo för dina tankar kring maten och sömnen! Jag tycker det verkar som han mår bra nu. Lemolac får han... Och jag är mer avslappnad när jag inte behöver styra upp saker och ting än. Det funkar ändå och vi mår bra!
Tack
LindaVega för svar och hälsning!
Men
vänner, jag tror jag kom på det... Det kanske stavas K-Ä-R-L-E-K helt enkelt! Alltså vi vet att vi klarar av att vara själva, tekniskt, praktiskt, men vi vill inte vara utan våra män! För att vi älskar dom!

Eller hur!

Och känslan i magen att man inte vill vara ensam kanske egentligen mest är saknad?!?!
Nu ska jag berätta om vår dag! En riktigt bra dag

Ivar sov i två ganska långa pass inatt, så jag var relativt utsövd när det var morgon.
Vi åt frukost och gjorde oss redo för Boll-i-bompa. Det är boll och lek för barn mellan 3 och 6 år.
Ivar sov när vi skulle iväg, men jag tog till mig ett tips från Torsmamma (tror jag) så jag la en värmekudde i vagnen innan jag lyfte över honom. Alttså värmde vagnen innan. Han sov vidare utan ett knorr.
Mat iordninggjord och "nya" fotbollsskor - riktiga

- på Vera så gick vi mot fotbollsplanen. Där blev hon väl omhändertagen av en mamma till en dagmammekompis, eftersom jag var tvungen att hålla koll på lilleman som inte var helt nöjd med tillvaron när vi väl kom fram.
Meningen är alltså att en förälder är med varje barn och hjälper till och är med på alla övningar. (Bollpassning, hinderbana, springlekar...)
Sedan råkade det vara så - hade inte riktigt koll på det - att klubben firade 75 år just idag. Så det var mer aktiviteter. Tipspromenad - med vagnen i motionsspåret! - fiskdamm och fika. Hamburgare fick vi dela en också

Och Vera vann på tipspromenaden
Det enda som tog udden av tillställningen var MASSOR av getingar. Så det var ett viftande och kollande hela tiden. Lyckades smätta iväg två som trasslat in sig i Veras hår

men vi klarade oss från stick.
Vi gick hemåt - 10 minuters promenad är lagom avstånd! Vi satte oss i soffan och tittade på OS en stund och sedan gjorde jag lunch/middag!
Då bestämde vi oss för att vi skull ha myskväll lite senare.
Men direkt efter maten kände jag att jag var supertrött och Vera ville vara själv, så hon satte på TVn i köket och jag la mig på soffan med Ivar på magen. Vi sov i över en timme

Vera åt lördagsgodis och vilade ögonen på Små Einsteins.
När vi piggnade till igen fixade jag popcorn, cocacola och Doktor Snuggles
Vänta, nu måste jag mata Ivar!...Klar

Det var en riktigt snabb nattslurk!
Det var ju en hyfsad nostalgitripp med Snuggles. Det såg jag massor när jag var liten
Vera verkade nöjd med dagen och kvällen och hon la sig glad med sina saker som hon fick i fiskdammen (ja, förutom godiset då...) Men hon pratade inte många minuter innan hon slocknade.
Nu sover Ivar också, jag sitter i sängen och ska bara skriva färdigt, sedan ska jag också sova.
Imorgon blir en ny dag! Och imorgon kommer älsklingspappan hem!

Troligen sent, men han kommer hem!
Kram på er och gonatt!