Kan tala om att här VILAS det! Mamma var här och hämtade Tuva och nu ska hon sova över hos sin mormor och morfar... känns jättekonstigt när jag faktiskt är hemma. Men hon verkar ha det bra och mormor och morfar njuter
Jag tog ett bad i ca tre timmar, och läste en bok jag fått "-Hjälp jag ska bli tvåbarnsmamma!" heter den och är en bunt kåserier. I början var den rolig, men ju mer man läser desto mer deprimerad blir man, även om man försöker bortse från sitt inpräntade "AW-tänk". Man har svårt att förstå att mamman inte kan SE att alla hennes små och stora problem skulle lösa sig om hon bara tog hem stora pojken från dagis... jaja, lite OT där
I alla fall så har jag nu varit och köpt allehanda gotter, coca cola och chips, hallonsorbet (min kära man påstår att hallon sätter igång förlossningen), MJÖLK förståss som jag dricker minst två liter om dagen och en massa godis. Så nu ska vi sjunka ner i soffan och låtsas att vi glömt hur mycket vi saknar Tuva och klocka lite sammandragningar. Liiite mer kniper dom allt
Tack alla för stöd och tummhållning!

Tuva, född 060304 SHN-kurad vid 9 månader, Leo född 071001, SM från start och minikurad vid 4 månader.