Jag fick ju lite frågor om varför jag går in i rummet o ramsar på natten, Jag trodde inte att det spelade nån roll eftersom han inte såg mig men JO det gjorde det nog ändå!
Han brukade ju vakna en timme efter nattningen men då ramsade jag bara utanför en gång o han somnade om o det var sista gången han vaknade på kvällen, nu har han sovit 6 timmar i sträck sen dess

I går natt när jag gjorde samma sak när han vaknade första gången på natten så somnade han om på en gång! Jag vart så glad så jag höll på att börja grina! Nästa gång han vaknade efter nån timme lyssnade han inte alls på mig så jag gick in o la honom på mage, gick ut o han somnade direkt! Efter nån timme blev det lika igen, jag gick in o la honom på rygg o han somnade om o sov tom över en "vargtimme", vaknade 5 o somnade inte om riktigt förrän kl 6! Men då lät jag honom vara eftersom han bara gnölade lite.
Det här är faktiskt ganska stora framsteg för mig, (men det lät jobbigt när jag skrev det!)

Så inatt blev det TOK! Stackars killen har blivit aldeles förkyld! Vaknade vi 1 i natt o hostade så det skrällde o grät. Jag gick in till honom o han rosslade när han andades o snoret rann. Jag blev bara tvungen att ta upp honom.Torka snor sen ammade jag honom i min säng, råkade somna o vaknade 6. Det är egentligen inte morgon förrän 7 men storebror vaknade oxå o jag kunde inte gå o lägga honom då.. Kan man ge lite dispans när det är så här eller blir det till att börja om från början med kuren nu när jag äntligen har börjat se ljuset