Snuva biter inte pa kurat barn

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
camilla

Snuva biter inte pa kurat barn

Inlägg av camilla »

Maste bara beratta hur GLAD och NOJD jag ar!! Min lilla Emma ar SNORIG och da menar jag verkligen snorig. Hon kan knappt ata, maste gora uppehall for att andas vartannat sugtag. Jag ryser da jag tanker pa hur det skulle ha varit for stackaren om hon fortfarande haft napp (nu nadas hon ju genom munnen vilket e svart med nappen i)... Alltsa, jag har ju varit i den sitsen forr da man hallit pa halva natten med snorsugen for att hon skall kunna somna om med sin napp. Trots denna hemska snuva sover bade hon och systern HELA natten, de ar saa duktiga och mamma e saa utsovd och saa glad!!
Mamma till tvillingarna Emma och Sara f?dda 040712 i v.36+4. Kur paborjad 7/1-05 och sedan dess sover hela familjen gott!
Gäst

Inlägg av Gäst »

:D Härligt - fint att du ville berätta!
camilla

Inlägg av camilla »

jag lovar att jag inte ska tjata mer om hur bra allt ar men maste bara beratta att till raga pa allt har de fatt tander utan att vi markt av det;2 resp.1 tand. Alltsa tander och snuva hindrar inte mina skrottar att sova hela natten!!
Mamma till tvillingarna Emma och Sara f?dda 040712 i v.36+4. Kur paborjad 7/1-05 och sedan dess sover hela familjen gott!
Gäst

Inlägg av Gäst »

:!: Sluta inte tjata om glädjeämnen! Vi vill ha mer, mer och även MER :D !

:idea: Kan upplysa om att jag aldrig haft en enda "vaknatt" med de mina. Det enda jag har behövt göra på natten är att åtgärda feber, kräk eller annat men därefter har de ofelbart somnat om. Att jag sedan har legat och lyssnat på varenda ljud från en sjukling - det är en annan femma :wink: :lol: !
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"