Snuva biter inte pa kurat barn
Snuva biter inte pa kurat barn
Maste bara beratta hur GLAD och NOJD jag ar!! Min lilla Emma ar SNORIG och da menar jag verkligen snorig. Hon kan knappt ata, maste gora uppehall for att andas vartannat sugtag. Jag ryser da jag tanker pa hur det skulle ha varit for stackaren om hon fortfarande haft napp (nu nadas hon ju genom munnen vilket e svart med nappen i)... Alltsa, jag har ju varit i den sitsen forr da man hallit pa halva natten med snorsugen for att hon skall kunna somna om med sin napp. Trots denna hemska snuva sover bade hon och systern HELA natten, de ar saa duktiga och mamma e saa utsovd och saa glad!!
Mamma till tvillingarna Emma och Sara f?dda 040712 i v.36+4. Kur paborjad 7/1-05 och sedan dess sover hela familjen gott!
jag lovar att jag inte ska tjata mer om hur bra allt ar men maste bara beratta att till raga pa allt har de fatt tander utan att vi markt av det;2 resp.1 tand. Alltsa tander och snuva hindrar inte mina skrottar att sova hela natten!!
Mamma till tvillingarna Emma och Sara f?dda 040712 i v.36+4. Kur paborjad 7/1-05 och sedan dess sover hela familjen gott!
-
Gäst