Tänkte bara rapportera vad som händer hos oss.
Allt går fin-fint

.
När man lägger Alfred på kvällen så ramsar vi, oftast hör man inte ett knyst från honom utan han somnar fort. Om han skriker är det oftast för att han har tryckt upp sig i nått av hörnen i spjälsängen, vi drar ner honom så att han ligger lite bekvämare och allt är lugnt, sen sover han hela natten
Äter gör han mer och mer, vi skall inte döpa förrän i mitten av juli och då är ju Alfred nästan 6 månader, provade dopklänningen och det kan bli tight speciellt eftersom han äter så bra
I lördags var vi bortbjudna på middag och var lite orolig hur det skulle gå

Man vill ju också visa hur bra det funkar med denna metod. Vi tog med oss vagninsatsen, middagen började kl. 18.00 så Alfred var med under fördrinken och var glad, kl. 19.00 la jag honom i vagninsatsen i ett av sovrummen ramsade och gick ut, inte ett ljud [-o<, sen hördes några skrik vid 20.00 och då gick jag in för att jag förstod att han hade tryckt upp sig i hörnet, sen var han tyst. De var mäkta imponerade

när vi sen åkte hem tog vi upp honom (känns så grymt tycker jag när han sover så gott) och han var så glad, satte honom i bilstolen med hans snuttekanin och han slocknade igen, sen var det bara att lägga i sängen när vi kom hem. Sen fick jag väcka honom kl. 07.00.
Det är helt otroligt vad enkelt allt kan vara, man hör av sina vänner och deras bekanta vad dom kämpar och vad jobbigt det är vid läggning och sen på natten... Jag är en stor AW ambassadör och nu kan dom ju se resultatet också
Ha det gott