Hej
åh det har vart en riktig skit dag idag =(
igår kväll var hon sååå arg och skulle inte sova då! jag ramsa och fick efter många om och med henne att somna!
idag har hon sovit bra första luren på 2 timmar! då fick jag väcka henne efter 2 tim som hon skulle sova!
men sen då braka det lös!
sov 45 min och VRÅÅÅÅL....jag ramsade...gick ifrån gjorde ljud!...ramsa igen...fortf vrål! hon skriker så hon blir nästan hes =(
fick tillslut gå in och buffa då lugna hon sig så småning om.,..men efter några min så vrål igen!
VAd gör jag för fel???
samma i kväll då har hon 1,5 timme kvar tills 15 timmars sömn /dygn!hon sov i ca 30 min sen ringde det på dörren och då vakna hon ( brukar inte göra det men...)
ramsa x 2...gick ifrån...ramsa....in och solfjädra,...vrååål hela tiden! jag lät henne vara i sammanlagt 15 min men bara ARG!!!!
VAD ska jag göra..
buffade vart lugn i 2 min... sen vrååål!
hur länge ska jag hålla på så???
jag försöker lugna henne då hon bblir sååå arg! sen när hon slutat vråla tog jag upp henne för INGET hjälper!
jag är HELT vilsen!!!!!
idag sov hon 10.40 timmar med en amning kl 06
sen somna hon om tills 9
sova: 11-13
mat: 13
sova:15-17 15-15.50 (men vart bara 50 min =( )
mat: 17
sova: 18.45-19.20 ( men vart bara 17.45-18,15 = 30 min)
mat :20.30

hur verkar det?

som sagt ska jag räkna även om hon skriker 20 min att hon har "sovit" ???

hon vaknar oftast efter 10 timmar utan mat! ca 06 då ammar jag henne i sängen och hon somnar om vid mig!
ska jag ramsa henne då eller solfjädra istället? hon borde väl klara 11 tim nu ???
Hujja vad jag blir nedslagen =(
HJÄLP!!!!!