Har just haft en hemsk natt, vilket faktiskt inte hänt tidigare! Han vaknade flera gånger, även om han någon gång somnade om själv. Säkert till viss del mitt fel där också - för jag har DRÖMT om det här! Misslyckat besök i ladugården...
Samtidigt har han fått tand nummer två, så kanske att den kan vara med i spelet lite. Vem vet? Och så himla stor roll spelar det inte. Men faktum är att jag, för att få honom att somna om i morse (vaknade halv sex!!!) faktiskt gick och lade mig på soffan. Då somnade han. Tänkvärt och lite omskakande.
Dagarna - har nog varit lite för lugna. Man har ju varit så sov-offensiv-ifierad att man har aktat sig för en del saker. I tisdags kom vi äntligen iväg till öppna förskolan, bara för att upptäcka att det var sista gången för säsongen. Typiskt!
Annars har jag lekt massor med honom, vi läser och sjunger, dansar och har puss-attacker. Men så mycket andra aktiviteter har det nog inte varit, så vida det inte vara aktivitet med stor A, typ ta färjan ut till Brännö hela dagen mm.
Men nu, när vi gör om schemat igen, då blir det mer action. Så sett är senaste "upplägget" bättre. Så jag skall snart hoppa i kläderna och packa ihop oss. Det blir en halvtimmes slummer i vagnen och sedan SKALL JAG SHOPPA!!! Sedan skall vi fika, Walle får flarra och jag en latte. Så riggar jag upp honom i liggvagnen, så att han får se så mycket som möjligt. Blir nog bra. Och det kan nog bli mer sånt framöver.
Sedan skall jag redigera film. Det kräver massor av koncentration och är något man måste ta itu med innan man har 18 timmars material! Det skall bli riktigt kul!
Jag träffade Jenny förra veckan och hon berättade att hon skulle träffa dig!
Jag skall anteckna ner dina punkter, precis som du sade. Känner mig lugnare idag (eller i allafall just nu). Men nu börjar jag få bråttom!
Tack för hjälpen!!! Då "kämpar" vi vidare ett tag till!!!