Linda:Jacob är absolut en känslig semla(fast han numera ser ut som en sparris i kroppen)Han har många järn i elden och har alltid älskat mat.Det är en tuff kille utåt men under ytan är väldigt känslig.Han bryter ihop under hårda ord.Att vara hans bästa vän i världen är absolut det bästa sättet.Det är nog kanske från mig.Jag kan dölja mina känslor ganska bra utåt.det har jag kommit på på senare år kan vara ganska negativt.Jag jobbar på det och jag tycker ändå sen jag fick barn har det blivit bättre.
Liw är lite mer osäker men en muskelbyggare är hon iallafall verkar det.Hon går verkligen in för en sak ordentligt en sak i taget.Hon tycker om mat men inte på samma sätt som Jacob som slukade allt man gav honom.Han så ut som en sumobrottare när han var runt 8-9månader.
Jag slutar aldrig att fachineras(felstavat) av liw.Jag tyckte Jacob var en riktig cool bebis men jag måste säga att Liw är snäppet över.Hon är så otroligt cool och nöjsam.När vi var på avslutningen med Jacob så satt hon stilla i mitt knä 1.5 timme och hadde en skallra och en skorpa i händerna.Sa inte ett knyst.
Ulrika