Alice har varit en säker sovare som nu verkar fått en ordentlig fnurra på tråden
De senaste dagarna har hon blivit så ledsen när jag lagt henne och inte kunnat somna alls. Kvällarna har gått hyfsat förutom en kväll då hon somnade 20.00 (är annars väldigt kvällstrött och somnar gärna sex om hon skulle få välja själv). Daglurarna har gått uselt. Morgonluren har hon vägrat men ändå klarat sig ganska bra till lunchen. Middagsluren har varit max 30 minuter och eftermiddagsluren har också varit svår att få till.
Jag har tagit upp henne när hon varit så ledsen
Hon har även en tand som håller på att komma upp och har haft väldigt ont. Min självklara attityd har säkert påverkats då jag tycker synd om henne som har ont....
Dessutom börjar jag märka av lite åtta-månadersångest. Nu när jag skriver så vet jag ju att AW säger att sömnen kan påverkas under åttamånadersångesten och att "en gång är ingen gång men två gånger....
Dags för schemaändring kanske :-k Hon har fortfarande tre lurar. Schemat ser ut så här och hon blir ju snart 8 månader så kanske är det dags för två lurar?
07.00 Morgon
08:30 SOVA 45 minuter
09.15-11.30 Vaken
11.30-13.00 SOVA 1,5 timmar
13.00-15.30 Vaken
15.30-15.50 SOVA