JennyH>> Tanken har slagit mig, men han har dessutom alltid varit rätt långsam och liten i maten, men jag ska klart testa, kanske därför han skriker mitt i med, han får inte tillräckligt fort!
TorsMamma>> Oj, inte rakt på diskbänken väl? Nåt måste han väl ligga på?
Sen vetetusan, min diskbänk är rätt liten, det får inte plats så mycket mer än han på den. Och då hamnar han för nära spisen för att tillreda maten.. nån annan bänk än den har jag inte som är tom. För det är meningen att han ska kunna ha uppsikt över allt man gör?
Det är blev ett knåp utan dess like vill jag påstå!

Men, om jag tittar på tv, ska han se mig eller tv'n eller båda?
Datorn blir knepigare, och den är rätt viktig för mig så där måste han få vara med. Fasen vad svårt.. :C Några idéer?
Man skulle haft ett bord som han inte kunde ramla ner från som hade hjul..
Bakochfram i vagnen (sitt-/liggvagn som är öppen frampå)? Utan liften som är hans sovplats såklart och sufletten nerfälld.
Läste kapitlet om socialdelaktighet i BB (beskrivningen med beduiner i öknen) men inte riktigt kommit underfund med hur det fungerar i praktiken, tack för att du visar mig vägen! Du är rent ut sagt underbar!
Nu somnade han redan efter 1,5, men han sov ju knappt morgonpasset så.. vi får hoppas det var rätt gjort.. somnade gjorde han fort iaf..

Sen blir det ett längre kvällspass eftersom han brukar vara så pigg då.. (: