Idag har vi riktigt grått och trist, och det snöar liiite. Nu är jag en desperat hemmafru som vill ha riktig vår
NorrlandsTokar!
-
Fjällfolket
-
Fjällfolket
Ja, idag håller vi oss inne, har dock ingen koll på hur mycket det blåser, men tallarna ligger smetade efter backen
Och det knakar i knutarna. Och ungarna klättrar på väggarna när de inte får vara ute
Nu vill jag ha väääärme och våååår 
-
Lingontuva
Idag har vi haft härliga 15 grader i Östersund.
Vega och jag har varit ute i trädgården och krattat på fm. Lillebror var med en stund i babybjörnen, och sedan sov han sött i vagen. När min sambo kom hem från jobbet så bytte han ( och Vega) däck på bilen. DÅ är det vår
Linda
Linda
Vega 050416
Malte 070109
Oskar 100923
-
Lua
Hej hopp! Välkommen kära Lingontuva
Jag är så glad idag för att jag hjälpt en jättefin mamma och en toppenpappa att hjälpa sin lilla superkille att sova hela natten...
Jag är så stolt över hela familjen Lingontuva!
Tillsammans ska vi nu, alla Norrlandstokar, vända den negativa befolkningsutvecklingen här uppe! Genom att lära alla gosiga bejbisar att sova
så att föräldrarna får njuta... av varandra också
Kramelikram från Lua.
Jag är så glad idag för att jag hjälpt en jättefin mamma och en toppenpappa att hjälpa sin lilla superkille att sova hela natten...
Tillsammans ska vi nu, alla Norrlandstokar, vända den negativa befolkningsutvecklingen här uppe! Genom att lära alla gosiga bejbisar att sova
Kramelikram från Lua.
-
Lua
-
Lua
-
Fjällfolket