NorrlandsTokar!

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Vi är väl en av de få familjer häruppe som INTE har skoter :? Men äldste sonen tjatar snart hål i huve på mig :roll:

Idag har vi riktigt grått och trist, och det snöar liiite. Nu är jag en desperat hemmafru som vill ha riktig vår :D
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

Mia :!:

Du får ta han i näven å släpa upp han till fjälls så ska han få åka skoter tills rumpan är blå :wink: :lol:

Kram! :heart:
/Fjällmor
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

Halloj i vårstormen!

Här i faggorna notades 41 m/s :shock: idag... Hur har ni andra det...? :?

:heart: Kram! :heart:
/Fjällmor
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Ja, idag håller vi oss inne, har dock ingen koll på hur mycket det blåser, men tallarna ligger smetade efter backen :shock: Och det knakar i knutarna. Och ungarna klättrar på väggarna när de inte får vara ute :roll: Nu vill jag ha väääärme och våååår :lol:
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
LindaVega

Inlägg av LindaVega »

Gick ut en liten sväng idag, men vände ganska snart in igen då Vega hade svårt att stå upprätt i blåsten :? 8) Vet inte hur mkt det blåser, men hörde att det var över 30 m/s i Åre.

Håller med Mia. VÅR NU :lol: :lol: :lol:
Vega 050416 :heart: Malte 070109 :heart: Oskar 100923
TorsMamma
Forumets ordförande

Inlägg av TorsMamma »

Här har vi inga vita gäss eller så på vattnet. Så det blåser inte över 10 m/s här.
ÄN....... 8-[

:heart: :heart: :heart: Glad Påsk! :heart: :heart: :heart:
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån
:heart:

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
Lingontuva

Inlägg av Lingontuva »

Hej hopp!

Det här låter som en tråd där jag vill vara med! Pitebo är jag :D Däremot verkar det inte vara så mycket aktivitet?? Kom igen nu, och dra igång tråden igen :!: :!: :!: Eller har folk inte tid nu då man börjar tina fram i vårsolen??

Kram/ Lingontuva
duggan

Inlägg av duggan »

Ja det tycker jag verkar som en bra ide´ men måste ju bara hitta på nått nytt ämne :wink:
Amanda -02, Hugo -06, Theo 29/12-12
LindaVega

Inlägg av LindaVega »

Idag har vi haft härliga 15 grader i Östersund. :D Vega och jag har varit ute i trädgården och krattat på fm. Lillebror var med en stund i babybjörnen, och sedan sov han sött i vagen. När min sambo kom hem från jobbet så bytte han ( och Vega) däck på bilen. DÅ är det vår :wink:

Linda
Vega 050416 :heart: Malte 070109 :heart: Oskar 100923
Lua

Inlägg av Lua »

Hej hopp! Välkommen kära Lingontuva :!: :heart:

Jag är så glad idag för att jag hjälpt en jättefin mamma och en toppenpappa att hjälpa sin lilla superkille att sova hela natten... :wink: Jag är så stolt över hela familjen Lingontuva!

Tillsammans ska vi nu, alla Norrlandstokar, vända den negativa befolkningsutvecklingen här uppe! Genom att lära alla gosiga bejbisar att sova :sleep: så att föräldrarna får njuta... av varandra också :!: :wink:

Kramelikram från Lua. :heart:
duggan

Inlägg av duggan »

:heart: :sleep: :heart:
duggan

Inlägg av duggan »

Jag kom just och tänka på när jag ser att alla i södra sverige har små träffar, kan inte vi tokiga norrlänningar också fixa någon sånt, en vår- picknick i storforsen kanske? :roll:
Lua

Inlägg av Lua »

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! We fix!

sKA SOVA NU! kOM ÅT cAPS lOCK TANGENTEN OCH ORKAR INTE TRYCKA TILL DEN IGEN! hÖG TID FÖR SÄNGEN ALLTSÅ! :wink:
Lua

Inlägg av Lua »

Eftertankens kranka blekhet: Storforsen är kanske inte världens mest barnvänliga ställe!? Dags att sätta ett datum?

Förresten: Någon i 4-kanten som har en vit spjälsäng till salu?

Kram Lua. :heart:
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

men hallå!!! :shock: :lol: :lol: :lol:

Vad GÖR ni när jag ligger i sjukstuga...? Planerar träff??? :wink: :lol:

Jag vill också juh :heart: O:)

Lingontuva!
Grattis till snyggt jobb, jag visste du kunde :wink: Härligt att du hittade oss andra galna norrlänningar! :D

Kram alla!
/Fjällmor
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"