Hej på er alla
Bra jobbat Lua och Linda - låter fantastiskt.
Åter från en 11 dagars turné. Underbart roligt och härligt. Skidåkning älskar jag och så underbart att se barnens glädje. En stor rosa hjälm och ett lika stort leende var allt man såg på lilla A. Stora L såg vi inte alls så länge liftarna var öppna. Vi hade med hennes bästis också. Hemma på Västkusten fick vi fullservice av mamma. Hon tom tog en natt med lille Charlie fram till nattmålet.
Men intressant att resa runt med fullpackad bil, liten Charlie och dessutom kompis till stora raringen.
Och nätterna är fortfarande ett annat äventyr. Vi har backat nästan helt på vagnandet och vagnar för besked och sedan skakar. Han är inte direkt ledsen eller arg - bara ibland när han får skrika upp sig. Kan vara vaken i då olika omgångar mellan typ 1-3 timmar. Han somnar allt mellan 1-15 minuter mellan varven dock.
När jag själv var sjuk provade jag att backa som några av er tipsade om och det blev samma resultat ungefär. Ännu mer rörigt faktiskt.
Så vi får väl kämpa på och minimera insatserna
Han går nu också mot att somna tidigare men har senaste nätterna valt att inte ta upp för påfyllnad 22.00 utan hålla 6 timmar om det så blir 3 eller 4. Verkar störa honom mer att väckas och han äter nästan inget.
Har också börjat ramsa vilket verkar ta en del.
Men varför går det inte...
Har också gett utpumpad bröstmjölk 1 över 2 veckor samt testat 50/50 med modersmjölksersättning några dagar. Sedan 3 dagar vägrar han dock. Vill inte strida för mycket med ömma järngreppet än.
För övrigt är killen på ett strålande humör och ska helst stå hela dagarna.
En fråga - när ger ni tillägg ni som ger det på kvällen bara

Jag har gett efter badet men det kanske är fel tid
Kram