Jag har inte skrivit på ett tag. Varför inte?
Det går inte bra här hemma-ingenting. Det känns så otacksamt att skriva att trots alla fina goda råd, så tycks allt bara bli värre och värre.
Skrikperioderna hrä hemma blir bara längre och längre. jag vet inte alls hur jag ska reda ut detta.
Jag är så avundsjuk på er, som tydligen har fått allt att funka, mat och sömn av den osvikliga standardmodellen
jag har vagnat hans sovpass dagar och nätter i 5 veckor. Han kan inte sova eller äta som folk.
det som hännt sen senast är att han faktiskt inte äter som tidigare, han bara skriker. Hjärtskärande. Jag får inte i honom samma mängd som tidigare, han ligger minus på matkontot.
Han äter sin lilla skvätt om ca 40 ml, sen börjar trugandet och skriket

Jag trugar en timme eller lite mer. Han äter bäst och mest om han får äta när han sover djupt. Påfyllningen är alltid värst, hysteriskt skrikande

Jag vet att han är trött, men vad ska jag göra?
Så sovpassen i sin tur blir omöjliga, jag får bara vagna. Han sover så dåligt.
Miar hjälpte mig tidigare här i tråden och få till sömnpass som var helt utan uppvak och vagning

om dryga 2 timmar. Detvar helt underbart, jag började till och med längta efter att han skulle vakna.
Jag förstår inte alls hur jag ska få till detta, om han inte kan sova så kan han inte -han orkar inte äta ordentligt. Och sen kan han inte sova heller.
Så har vi vagningen, jag vagnar mycket - för mycket

Jag vill ju så gärna att han ska sova. Jag tror att jag är i vagningsträsket i början av sovpassen, och i slutet så vagnar jag nog då han är hungrig.
Nätterna då

Vi har 5 mål, sista slurken 22.30. Han sover bara till ca 3.30, och så vagnas han en halvtimme, äter lugnt på natten utan skrik. tar ca en kvart, sen sover han till 7. Han sover alltså 5 timmar i sträck. Och nu borde han väl klara 8 timmar
Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har använnt mig av tipsen om matningstrasslare, men det hjälper föga, problemet är ju många gånger att han är så väldigt trött, så så fort flaskan kommer i närheten så skriker han. Jag har matat honom i sömnen i bland, det lyckas. Men så ska det ju inte vara
Om han är pigg och ändå trasslar alltså vrider och skruvar på sig, så funkar tipsen om trasslare, men inte hysterin, det har inte gått lösa. Det är lite som om han vill upptäcka världen också, liksom inte har tid att äta,han vill veta vad som händer runt omkring, vill titta på saker runt omkring. Och trugandet gör honom förbannad.
Lua anledning till att jag har ett sovpass om1.5 timmar i slutet av dagen är helt enkelt för att han sover så dåligt sett över hela dagnen:( . Sista vaknepasset är han så trött, det är nästan bara skrik i 2.5 timmar, det är det värsta av alla pass över hela dagen.