Jag har läst alla trådar (tror jag) och förstår att morgontimmarna kan vara besvärliga länge. För oss har allt gått bra (bara gnäll, bekräftelser och somna om) tills i natt, sjätte natten av kuren.
Nu vaknade Leonard 5 månader kl 05.15 och ömsom gnällde, ömsom skrek. Jag låg i sängen (platsbrist, sover i samma rum) och provade att ramsa ca 3-4 gånger innan jag kl 06.00 lägger till rätta och smiter ut så att jag kan ramsa utanför dörren.
Jag ramsar 06.10, 06.20 skrik-skrik-skrik. Kort buffning 06.24 då han lugnar sig fem sekunder och börjar om. Blir tvungen att byta blöja 06.30 varpå jag buffar lite och han lugnar sig för att sätta fart igen på nytt. Han skriker sedan till kl 07.00 och eftersom det är dags att gå upp buffar jag kort tills han är tyst och GOD MORGON!!
Farsan var beredd att plocka upp killen tidigare! Har jag ramsat för lite?
Provade också att göra andra ljud (diskade) men det hade ingen effekt. Var det knäppt att låta honom ligga sista halvtimmen?
Det tog också längre tid att somna än kvällen innan... skulle må bra av att "någon som vet" berättar om detta är normalt och kanske hur jag kunde ha klarat av morgonen bättre.
Jag har läst om Annie och Ludvig, känner bara att jag behöver lite stöd ändå.
Vi ska klara det