Inget jesusbarn men äkta forumbebi

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Jannika

Inget jesusbarn men äkta forumbebi

Inlägg av Jannika »

Hej alla forumister som följt min affirmationstråd, det blir en bebis till i familjen!

Enligt ultraljud borde det lilla livet ha blivit till samtidigt som jag började min bebisönskartråd på forumet, men det visste jag inte då.

Vi har inväntat diverse milstolpar innan vi nu officiellt släpper bomben, här är det bara Anna och Fjällfolket som känt till det. Insåg att det kanske inte var alldeles smart att välja ett helt oanonymt användarnamn men då var det redan försent och jag har hållit mig ända till nu. En bedrift, jag lovar! :lol:

Jag är redan fet och för alla som kommer delta i Campen så utlovas en tekopps- och tallriksmage av sällan skådat slag, ingen liten bula har någonsin bestått under mina graviditeter. Jag har redan bett Anna att lägga undan en dubbelmadrass. :wink:

Jag är i alla fall väldigt glad över mitt fjärde barn och längtar till i sommar när han? ska komma ut. För er som kommer ihåg darlingens oförmåga att bestämma sig, han behövde inte, vilket han är glad för. När vi såg de suddiga konturerna av det lilla barnet på ultraljusskärmen sa han helt allvarligt:

-Tänk att vi alltid får så fina barn! :lol:

Så jag kommer väl hänga en del på barnväntan framöver men det här är faktiskt min favoritsida, haha!

Kram Jannika
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

Det var så - yippie :D
Grattis, grattis, Jannika, en lite fyra, så underbart :heart:
När är det dags :?:
Har du månne passerat halvtid redan :?:
Ska erkänna att jag blir SVÅRT avundsjuk, det finns inget underbarare än att vara gravid :D

Må så gott
Kram Mia :heart:
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

:heart: :heart: :heart:

STORkramen, länge...

/Fjällmor
Gäst

Inlägg av Gäst »

Grattis Jannika! :D
K-ina

Inlägg av K-ina »

:heart: Grattis! Grattis! :heart:
Mamma till två pojkar.
Axel född Mars -00 och Gustav född Juli -03
Renee

Inlägg av Renee »

:D Å GRATTIS Jannika!!! Vilken trevlig julklapp du kom med där :D
Skåning, mamma till underbara Otto (030122) och Frans (060114)
Ewa

Inlägg av Ewa »

Oj, grattis! En sån lycka! :D :D
Ewa
Mamma till Stora guldklimpen född april -04 :heart: & Lilltufsan född feb -06 :heart:
Jannika

Inlägg av Jannika »

Oj, vad snabba ni är! :shock: Jag trodde ingen hade tid att hänga här i juletider.... :lol:

TACK Ewa, Renee, K-ina, JennyH, Fjällis och miar70! :heart:

Näe, inte halvvägs än. Kan jag vara i vecka 14? Jag är alldeles dagvill. Jag har fått lite olika datum på produktionsstopp men nån gång i skiftet juni-juli, gissar jag på. Mer troligt juli. :lol: Mina bebisar är ju inte kända för att vara "fast as a shark".

Jag mår bara lite illa (ev julmat) och kissar nattetid annars mår jag fint. Har precis varit och grävt fram mina gravidjeans ur en låda i källaren. Deras fjärde sväng. Nostalgi.

Kram på er! Jannika och magen
Spyro
Kontakt:

Inlägg av Spyro »

Grattis! :D :D :D

Själv höll jag i välrdens (näst intill Skalman) underbaraste lilla sak i dag. Hon är två månader gammal och till hälften thailändare, brun som en söt liten pepparkaka! :D Ända sen hon kom till världen har jag tjatat på maken om en till, men vi blir så illa tvugna att bygga ett garage först, antar jag... :cry:

Längtar såååå efter att få vara i samma sits som du! :heart:
* Ny adress! http://www.stilla-sinne.biz
* Mamma till :heart: "Skalman" :heart: född 21/12-05.
* Forumet är alltid Hem, även om jag är här rätt så sällan nuförtiden. :-)
Gäst

Inlägg av Gäst »

:heart: :heart: :heart: :-({|= :thumbsup:
Sommar

Inlägg av Sommar »

Grattis Jannika!! \:D/ :heart: :thumbsup:
Stor Kram! :heart:
Emma
Mamma till Annie 051020
Jannika

Inlägg av Jannika »

Hej alla rara!

Tack Spyro, Päivi!?! :shock: och Sommar! Det känns jätteroligt! Men inget bröllop för mig, Sommar! :lol:

Och nu Päivi, är det i alla fall INTE långt kvar. Jag tycker du varit tapper bortom allt sans och förnuft så nu är du VERKLIGEN värd en liten skrynklig på magen, inte bara i. Jag håller alla tummar för att allt ska gå bra! :heart:

En liten tvåmånaders pepparkaka, det vore nåt för synen det! Varför ett garage? Har jag missat nåt, Spyro?

Näe, nu ska jag hålla darlingen sällskap framför hobittfilmen. Det är han som har godiset, dessutom. :lol:

Kram Jannika
Spyro
Kontakt:

Inlägg av Spyro »

:oops: Äääh, vi måste ha ett garage nu till sommaren... Bilarna står ganska högt i kurs här hos oss, och våran älskling Corvetten står för tillfället i en hyrd hall och blir försummad pga långa avstånd och tidsbrist. Och jag tänkte att det är ju inte lätt att bygga garage med tretti kilo extra kring höfterna :roll: så kanske man kunde satsa på att göra bebis och garage ungefär samtidigt! På så vis kan jag hjälpa till hela sommaren utan att ha en jättemage som hindrar. Och så får jag med gott samvete slappa de där sista månaderna! :lol:

Jag är inte så dum att jag tror att det faktiskt kommer att bli så som vi planerar. Bebisar kommer ju lite när de vill 8) men det känns i alla fall bättre att ha någon sorts plan.
* Ny adress! http://www.stilla-sinne.biz
* Mamma till :heart: "Skalman" :heart: född 21/12-05.
* Forumet är alltid Hem, även om jag är här rätt så sällan nuförtiden. :-)
AnnaO

Inlägg av AnnaO »

:D :heart: Grattis, Jannika!

Kram Anna
Mamma till tre, Melanie aug -99, Vincent juli -01 och lillan Daniella född 16/9-05.
anna
Kontakt:

Inlägg av anna »

:D Åh, vad kul!
Stort grattis!!! :D
Tja...man började undra när du var så väldans alert vad det gällde föräldrapenning för ett tag sedan... 8)

kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"