Enligt ultraljud borde det lilla livet ha blivit till samtidigt som jag började min bebisönskartråd på forumet, men det visste jag inte då.
Vi har inväntat diverse milstolpar innan vi nu officiellt släpper bomben, här är det bara Anna och Fjällfolket som känt till det. Insåg att det kanske inte var alldeles smart att välja ett helt oanonymt användarnamn men då var det redan försent och jag har hållit mig ända till nu. En bedrift, jag lovar!
Jag är redan fet och för alla som kommer delta i Campen så utlovas en tekopps- och tallriksmage av sällan skådat slag, ingen liten bula har någonsin bestått under mina graviditeter. Jag har redan bett Anna att lägga undan en dubbelmadrass.
Jag är i alla fall väldigt glad över mitt fjärde barn och längtar till i sommar när han? ska komma ut. För er som kommer ihåg darlingens oförmåga att bestämma sig, han behövde inte, vilket han är glad för. När vi såg de suddiga konturerna av det lilla barnet på ultraljusskärmen sa han helt allvarligt:
-Tänk att vi alltid får så fina barn!
Så jag kommer väl hänga en del på barnväntan framöver men det här är faktiskt min favoritsida, haha!
Kram Jannika