Hej!
Kuren går bra!!! Två veckor tot idag.

Killen sover sina natttimmar vaknar ibland ca 15 min för tidigt men sover hela natten utan att vakna/somnar om av sig själv.
Problemet är dock att han inte vill gå och lägga sig. När han blir lite trött så blir han lite gnällig. Badar, blir glad \:D/ . Smörjs in, får pyjamas, börjar då gnälla lite igen, pappa och jag är glada och som vanligt. Försöker busa lite med honom, går ibland, oftast ett lite skratt för att sedan bli lite gnällig igen. Dricker välling, myser

. Välling slut, gnäll..försöker vara som vanligt säger god natt till mamma/pappa, in i rummet släcker sista lampan....gråten börjar

. Läggs i sängen med ett käckt nu är det natt... Buffas lite..lugnar sig lite. Går ut med en glad och hurtig ramsa..

. Sonen tar lite ny fart och gnäll/skriker lite..tystnar efter någon/några minuter. Iblanad en ramsa till..Sovmorrar lite och somnar inom 10 min

.. jag vet att detta inte är helvetet på jorden men det blir en lite klump i bröstet innan varje nattning för att han blir ledsen. Vi vill ju att han ska tycka att det är skönt att gå och lägga sig...
Har någon snälla tips på hur man kan få honom lite gladare på kvällen..eller kommer det att gå över av sig själv

Vi vill ju att han ska vara glad då han går och lägger sig