Ville bara säga att jag är så lycklig som hittat denna metod (Attans att jag ej hitta den tidigare!!!)
Min dotter tror att jag blivit heltokig från att ha burit henne till sömns i minst två månader och vaknat av henne fem- tjugo gånger per natt. Helt plötsligt ska hon somna själv. Hon har varit skogstokig dessa fem sovpass hon haft sen vi började. Eftermiddagsluren fick hon i vagnen, då var det inga protester. Tänk att nappen har vi tagit bort utan protester
Dessa nätter har jag fördrivit med att läsa alla frågor i forumet och det har varit så lärorikt, de flesta frågor jag hade velat ställa har jag fått svar på.På grund av detta så har nätterna gått jättefort.
Fast jag var så på läst så fick jag stressblackout första läggningen, hon var ju så otroligt stark, men jag fixa det
Ikväll frågade hon i 32 min innan hon somnade, igår i 40 min. Första natten när jag blev så stressad så buffade jag henne till sömns tog bara tio min,och det var inte alls min mening ](*,) Fatta att jag var frustrerad då.
En fråga som jag egentligen redan har svar på men ändå vill kolla av är att hon har blivit ledsen och orolig vid sovdags sen igår och börjat gråta så fort vi närmar oss sovrummet, fast vi försöker busa, det är precis som om hon fattar vad som komma skall. Men detta är nog vanligt i början på kurbarn,eller??? :-s
Oj det blev långt, men jag är så förundrad och fascinerad av kuren [-o<
Tack Anna!
(ps. jag läste någonstans i alla gamla frågor jag läste inatt, att det:
Gäller att bestämma sig för att genomföra kuren med liv och lust och solklar besslutsamhet och en orubblig ATTITYD AV SJÄLVKLARHET!!!
-vilket alternativ är att föredra?
Så bra skrivit!)