Åhhh, sov sov sov!!!
Åhhh, sov sov sov!!!
Nu har hon stått i sin säng (antar jag
) i en halvtimme och gnölat... Har ramsat ett par gånger utan effekt. Inte jätteledsen, bara gnölig. Var precis och lade ned henne och nu är hon naturligtvis helt tyst, antar att hon sover strax
, men egentligen så är ju gnölandet jobbigare att lyssna på än när hon blir riktigt ledsen... Jaja, allt kan ju inte vara frid och fröjd vareviga dag, även om det är det man hoppas på [-o<
Sommarbebis -08
-
Gäst
Nej, det är inte alla dagar man riktigt orkar... Nu somnade hon aldrig under sitt 1,5 timmes pass, vilket ALDRIG har hänt förut. Så naturligtvis analyserar man, även om det egentligen inte är nödvändígt, man är väl inte mer än människa och så gör jag med allt som inte går som det ska.
Sommarbebis -08
Re: Åhhh, sov sov sov!!!
Jag förstår hur det kan kännas Olivia, så känns det nog för alla NÅN gång. Kanske inte för Mammut eller så har hon bara lite humör..?
mamma till Isac okt-01, Arvid aug-04 & Herman jan-06
det är nog så att Mammut också har mindre bra dagar!
8)
Men jag tycker det är bra att försöka strama upp detta forum så att det inte blir ett forum där vi beklagar oss över barnen och dess beteenden och där vi beklagar varandra över våra jobbiga barn!
Jag vet också att alla stunder i livet inte är superkul (oavsett om man har barn eller inte) och att det inte alltid blir som vi tänkt och att vi oftast vill ha en förklaring och ett svar på vår ständiga fråga "Varför" ( jag har en fyraåring som har många varför frågor just nu...)
Jag tror att det är viktigt att vi fortsätter att driva detta forum i den positvia anda som ANna W har tänkt och är stolt över och inte göra det till en allmän klagomur!
8)
Men jag tycker det är bra att försöka strama upp detta forum så att det inte blir ett forum där vi beklagar oss över barnen och dess beteenden och där vi beklagar varandra över våra jobbiga barn!
Jag vet också att alla stunder i livet inte är superkul (oavsett om man har barn eller inte) och att det inte alltid blir som vi tänkt och att vi oftast vill ha en förklaring och ett svar på vår ständiga fråga "Varför" ( jag har en fyraåring som har många varför frågor just nu...)
Jag tror att det är viktigt att vi fortsätter att driva detta forum i den positvia anda som ANna W har tänkt och är stolt över och inte göra det till en allmän klagomur!
Dotter född 11/12-00
Son född 9/12-03 ( "shn-kurad" i maj -04)
Son född 9/12-03 ( "shn-kurad" i maj -04)