Jaha, da har vi klarat av fjarde natten. Laggningen gick bra, lite gnol men somnade efter 10 min. Sedan sag det ut sa har:
23.35 Skriker. Ramsar x 4. Skriker. Ramsar x 6. Skriker. Ramsar x 4. Tystnar.
04.00 Skriker till. Avvaktar.
04.20 Som ovan.
05.00 Som ovan.
06.30 Grat. Ramsa x 4. Tystnar.
06.40 Grat. Avvaktar. Tystnar.
06.42 Som ovan.
06.47 Som ovan.
06.51 Som ovan.
06.58 Skriker upp sig. Gar in och buffar kort. Tystnar. Ramsar ut. Gar igang igen.
07.02 Ramsa x 4. Smaskriker.
07.12 Fortsatter gnola. Mamma gar in for att vacka pappa sa vi kan ta upp henne lite fore 07.30.
Sedan gar allt pa tok. Fram tills detta tyckte jag att jag hade koll pa laget. Hon var inte overdrivet olycklig utan tystnade hela tiden med jamna mellanrum. Tankte ta upp henne sa fort hon tystnade efter 07.15, sa det skulle bli en positiv morgon. Men istallet borjar hon skrika allt mer. Jag tappar all sakerhet, pappa ifragasatter varfor jag inte gar in. Till slut gor jag det, buffar ett tag och ramsar sedan ut. Det funkade forstas inte alls, hon blev jattearg/ledsen, pappa o mamma blir sura pa varann och till slut gar jag in och tar upp nar hon ar tyst en sekund (borjar i princip snyfta igen nar jag gar over troskeln). Bla. Jag kande dessutom att nar jag gick in o buffade strax fore sju var det ocksa fel. Dvs endera borde jag inte ha buffat alls, eller ocksa skulle jag buffat langre (fast det ska jag ju inte gora sa har langt inne i kuren...) sa hon verkligen blev lugn. Nu blev det varken hackat eller malet. Morgnarna ar svara. Speciellt nar mamma o pappa inte ar overens...
Men, men, det finns ju massor av tradar om morgnar sa jag ska lasa pa (igen) och lagga upp en ordentlig handlingsplan infor imorgon bitti. Bort med vargarna! Och Rom byggde inte pa en dag, eller hur?
Super-positivt ar ju iaf att hon sov sig igenom vargtimmen! Jag tror att hon faktiskt vaknade till flera ggr, om hon skriker i somnen later det lite annorlunda. Hon har mao lart sig att somna om sjalv! Min superduktiga tjej.
Alla tips mottages som vanligt med tacksamhet