Hej alilhopa
Kanns som vi antligen har hittat hem nar vi hittade SHN. Har hemma ar det kaos pa natterna och ingen mar bra. Ar evigt tacksam for svar pa mina fragor om ngn har tid! Har nu last boken en forsta ggn.
- Den mest "sakliga" av oss ar definitivt pappa, sa han bor borja kura. Kruxet ar bara att han ar engelsman och laser inte svenska. Tror ni det funkar att jag forklarar for honom hur kuren gar till och vad han ska gora och gar igenom verktygen noggrannt (kanske skriver en lathund pa engelska?) Vi tittade pa dvdn tillsammans igar, den var ju till valdigt stor hjalp ur den synpunkten. Buffningen forstar han ju nu t ex.
- Bor vi infora Standardmodellen for matning innan vi kurar? Min tjej ater ofta men inte sarskilt mkt varje ggn, dessutom ater hon pureer men det gor vi nu mellan amningarna, inte sa bra eller hur? Kanns svart att fa till 3,5 tim mellan malen... Har borjat med schemat sa smatt i huvudet, kanske kan aterkomma till detta nar det ar klart, lattare for er att hjalpa da?
+ en ordningsfraga. Har forstatt att man ska halla sig till en och samma trad med sina fragor, darav rubriken pa traden. Ar det ratt uppfattat (la en liten fraga redan igar, men det ser jag som "forberedande"