Sablar
Jag får inte dagslurarna att fungera. Precis som det står överallt så är det dom som krånglar, nätterna/kvällarna fungerar smärtfritt. Men hur länge får dagslurarna krångla inom ramen för normalt?
Det är svårt att få det att fungera. Han är skriker ett bra tag innan han somnar (här ramsar jag vår dagsramsa) och sen vaknar han efter 30 min och skriker. Jag ramsar. Men det biter inte som det känns.
Jag är noga med skrattet innan. Jag håller tiderna. Han äter MYCKET. Jag försöker att inte lägga mig i för mycket. Undviker i det längsta att gå in. Men han har en tendens att bajsa om det tar för länge innan han somnar och då måste jag ju byta blöja. Det har ju hänt att jag gått in och han inte har bajsat också, men att jag har tänkt att nu måste det ju vara nåt sånt (eftersom han verkat så uppriven). Jag försöker jobba under barnas lunchlur, så jag tror inte att jag "hänger vid dörren". Jag försöker verkligen koncentrera mig på annat.
Kan det vara så att dagsramsan aldrig riktigt satt sig? Att jag inte har fått den att ta? Det känns som att det skulle kunna vara nåt sånt. Men hur gör jag då?
Hälsningar
Linda