Gnället jag nämnt om har övergått till gallskrik. Han skriker nästan hela sin vakentid, och det mesta kan utlösa tröstlöst skrik. Matning (absolut det värsta!), bad, att han lyckas ställa sig upp, att han lyckas sätta sig ner, att han inte lyckas ställa sig upp, att han inte lyckas sätta sig ner... ja... det mesta helt enkelt. Av de 9 h han är vaken skriker han säkert 7! (Detta är samma unge som bara för en stund sedan inte skrek över huvudtaget!) Att vara i famnen passar inte alls, men inte att vara på golvet heller. Vi brukar sätta oss på golvet med honom men det har ingen större effekt det heller. (fungerade ganska bra fram tills helt nyligen). Någonstans måste vi ha gjort fel!
Hur skall vi ta oss ur dethär? Är det fortfarande 8 mån ångest, eller vad har hänt? Kan ungar "fastna" i sin kris? Vi skall om ett par veckor resa tillbaka till USA och jag fasar för de omställningar som kommer med det!
Att jag inte är i mitt livs form pga av graviditeten gör inte det lättare, tack gode gud har maken ett tålamod som heter duga!