Inspirerande utbildningar med verktyg för ditt föräldraskap!
-
Gäst
-
Gäst
Jag vill tipsa om att det finns en kurs i Aktivt föräldraskap på Folkuniversitetet i Göteborg. Den skulle startat 27:e september men pga för få som anmält sig har de skjutit fram kursen. Jag är anmäld och hoppas på fler. Så kom igen alla ni på västkusten.
Länk: http://www.folkuniversitetet.se/templat ... x?id=83652
Dotter aug -02
Son juli -05
Dotter jan -07 .
-
Gäst
-
father of sons
..och till våren?
Hej!- jag kan inte hitta kursen på länke du gav- det är väl så att det är för sent för denna termin.. Men hur ska man göra för att int emissa nästa termines kurs? Finns det en intressekö?
/edijay
/edijay
-
Gäst
Ett förslag bara - du är faktiskt såpass duktig att du kan hålla en dag av dina egna "guldkorn", förslagsvis exempel på bra och mindre bra föräldraskap, dina bästa tips, etc. Du har förvisso gått en lång och fin utbildning i en modell som passar dig men det hindrar väl inte att du skapar en egen "endagarskurs" ur eget huvud, gärna med videoexempel. Den skulle nog bli välbesökt tror jag... Processandet är viktigt men även att "bara" pekas i rätt riktning och inspireras till bättre lösningar på olika situationer kan göra väldigt mycket.
lillith
lillith
Mamma till två goa glada grabbar födda -04 och -06 som stortrivs med schema, social delaktighet och utforskning á la AW.
-
Gäst