Jag kan inte redigera mina inlägg!
-
Gäst
Jag kan inte redigera mina inlägg!
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Ingen censur, alltså - inte självcensur heller
Man får göra som jag, skyffla på PS och PS 2 och PS 3
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
-
Gäst
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
En annan stor sak är att ingen betald reklam förekommer här.
De här två faktorerna skiljer Anna Wahlgrens hemsida och föräldraforum från alla andra föräldrasajter. (Själv är jag ju portad på flera stycken.)
Det som händer - och har hänt
Jag vill inte ha det så och särskilt inte som det ju faktiskt inte är sant. Jag vill att det ska vara mycket högt i tak på detta forum, och jag vill kunna säga och stå för att här INTE förekommer någon som helst censur. Då kan vi - jag - tyvärr inte tillåta självcensur heller
Så man får göra som man ju ändå gör - förhoppningsvis - när det gäller samröret med små barn: tänka efter - före...
Eller, som sagt, lägga till ett PS och förklara och förtydliga sig, om och när man känner att det behövs och man vill.
Nu ska medges att jag efter samråd med Sagomamma och Alex förbehållit mig själv rätten och möjligheten att kunna redigera mina egna inlägg, vilket jag senast gjorde för en stund sedan då jag i nattens mörker kom på att jag hänvisat en forumist till något annat forum, fastän hon var på rätt. Det kunde jag alltså gå in och stryka. Men då hade hon redan rättmätigt hunnit förundra sig över min felaktiga uppmaning. Varpå jag fick skriva och be om ursäkt. Vilket ju var tvunget, om inte hennes undran skulle te sig alldeles obegriplig för andra. Så även jag måste verkligen lära mig att bättre tänka efter före
Men som sagt, privilegiet ifråga behåller jag med motiveringen att det trots allt är jag som sätter tonen för den hemsida och de forum som skapats i mitt namn. Det är jag som är ytterst ansvarig för alltsammans.
Vad man kan göra om man absolut vill ändra, ta bort, inte kan sova på nätterna för något som blev vansinnigt fel - är ju att be Sagomamma om hjälp. Hon gör då, i samråd med mig, en bedömning från fall till fall, och så har vi samarbetat många gånger under åren
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
-
Gäst
Helt ok för mig, jag förstår skälen. Ingen censur!
Det finns möjlighet i sådana här forum att kunna ställa in tror jag att man kan ändra en viss begränsad tid och bara så länge ingen har svarat, då undviker man att man gör som jag gjorde
, men öppnar möjligheten att ändra de klantigaste felskrivningarna och stavfelen som man missat när man postade inläggen. Ingen censur alltså, men möjlighet att rätta. Bara en idé?
Kram H
Det finns möjlighet i sådana här forum att kunna ställa in tror jag att man kan ändra en viss begränsad tid och bara så länge ingen har svarat, då undviker man att man gör som jag gjorde
Kram H
Mamma till 2 tvillingkillar födda 2004
och till en lillebror född 2008
och till en lillebror född 2008
-
Gäst
-
Gäst
-
Gäst
-
annawahlgren