Måste skriva i forumet både p.g.a frågor men oxå positivsm.
Jag kände att nåt måste göras. Första kvällen somnade han på 13 minuter !!!!:shock: Vi var helt stumma!! Vaknade sedan 4 ggr. Varav 2 av gångerna somnade han om med ramsa och 2 ggr av gångerna var det ramsa och buffa x100 men somnade till slut om efter 1 timme båda gångerna. Natt nr 2 somnade på 8 minuter. Vaknade 3 gånger och somnade om något lättare men dock buffning 2 av gångerna vid 1 tillfälle.
Natt nr. 3 ....somnade visserligen på 19 minuter men sedan inte ett ljud förrän 6.30!!!????
Nattsovandet ska vara mellan 19.45-6.45. Han sover som en stock tills 5.40-6.10 med undantag av 2 mornar då vi väckt honom. 6.45. Annars inte ett ljud under hela natten. Förrutom inatt då han vakande 2.25 och somnade om på 15 minuter med ramsa x3, med långa pauser. Han knölar dock in sig i det tunna täcket. Ska man låta han ligga på det , det blir kanske knöligt. Flyttar honom dock från fotändan till andra sidan efter 10 minuter. Ibland vet man inte när han somnat, hur exakt är det med 10 minuter?
Nu till frågan. På mornarna tar inte ramsan. Jag ramsar direkt vid minsta pip men han ångar upp sig nåt kolossalt. Jag är oxå försiktig med att hamna i buffandet så det har jag inte gjort. Hur kan jag gå vidare?
Sedan ett lyxproblem. Måste väcka honom 3 av daglurarna? Är det bra? Långa sovpasset sover han dock bara 1 timme istället för 1.5 timme
Han sover alla dagslurarna i vagn, oftast går jag ut, det kan vara jobbigt, ska jag börja med dagslurar inne i hans säng. Eller är det för tidigt.
6.45 Vakna-Bröstet
8.30-9.15 Sova
10.30 Lunch
11.00-11.45 Sova
12.45 Frukt eller 1 bröst
13.30-15.00 Sova
15.00 Middag
16.30-16.50 Sova
18.30 Gröt
19.45 Sova
Tack för alla fina inlägg som har hjälpt mig massor och tack allra sist men inte minst Anna W.