Tack SaraMilana för tips och pepp!!!

kände oxå att det blir lite fel att utöka ett mål som ska bort på sikt. När rekommenderas det att nattslurken ska väck?
8-månaders-ångesten verkar ha lagt sig nu eller är iallafall på tillbakagång. Bebin sover gott både dag och natt och jag har fått väcka kl 07 två dagar
Lilleman har precis fått en till liten gadd, lärt sig jollra lite mer nyanserat samt klättra i trappor

Kan dock säga att jag gärna sluppit det sistnämnda någon månad till för nu är det mycket passning. Bebin är uppe/över/på/i allt. Han klättrar på lådor, ungsluckor, skåp, sängar, soffor aaaallt. Jag får springa fram och tillbaka mest hela tiden för att hindra små katastrofer. Men grabben är glad och stolt
Vi har ff problem med svartsjuka mellan bröderna. Den nyss fyllda 4 åringen är svartis på bebin. Storebror väcker även lillebror på dagen genom att skrika, sen är lillebror jätte svår att få att somna om. Kan ni tipsa lite igen vad man skatänka på med syskon. Vill så gärna att de ska vara vänner men jag når lixom inte dit. Kan tillägga att vi har social delaktighet för atorebror enligt följande:
Lediga dagar: fixa frukost och göra gröt till lillebror, tvätta eller ta hand om disk. Storhandla en gång i veckan. Duka. Baka en gång i veckan cirka
Förskoledagar: frukost, laga middag
Kram nram