Så var det fredag, vad det rullar på, ja snart blir det nog vår också! Men maffiga snöflingor har vi haft här på ön idag, och jag o grabbarna har sparkat fotboll ute på vår allmänning.
Jo, lillan kan vara lite svår att lägga, ställer en massa frågor eller tar tid på sig, och det kan gå en 10-15 min, och du skriver, att väcka vid 15, men det är bara det, som idag, så somnar hon 15.10 och vaknar själv 15.40, ramsar jag då så blir hon hysterisk. Men som i förrgår, när hon somnade på 3 min, så kunde jag väcka henne efter ca 45 min...hm...
Jag bävar kanske inte inför långluren men jag är inte heller 100 avslappnad. Hon har lyckats med att somna om efter 1.5 timma, men idag vaknade hon efter 1.5 timma, somnar om, men vaknar igen efter en kvart...och SKRIKER, jag avvaktar men det tilltar, jag ramsar o så hålls det på i 20 min innan hon tystnar. Där känner jag mej otillräcklig, det är svårt att ramsa 15 min innan luren är "slut", vad kan man göra nästa gång???
Trevlig helg. I kväll kommer maken hem, för att vara hemma 10 dgr innan det blir utbildning i Sthlm igen.