jag blir verkligen peppad!!
Igår la vi arvid kl 19, han vaknade kl 6, men vi ramsade och sen gick pappa upp och duschade...arvid somnade inte om utan låg och smålät...inte helt nöjd. sen plockade vi upp honom när han var tyst några min. Ska vi försöka med ett omsomnande (det kan nog ta sina 60 min! minst....) eller räcker det att plocka upp när det är tyst.
Det kan nog vara som du sa med solfjädern....det gjorde jag igår morse (innan jag läst svaret) och då somnade han om från5.30-6.10...men då kanske han blir beroende av den istället ? Men nu hjar han verkligen fattat vad den går ut på och vad jag vill med den!
Jag testade med ensamlek idag. La roliga leksaker i hans säng, klockan var väl 8, fått frukost och bytt kläder. Det gick ca 5 min, sen stod han upp och grät...jag gick in och satte mig på golvet och lekte några min med honom, då blev han lugn, sen gick jag ut och då blev det likadant igen. så idag blev det en väldigt KORT ensamlek. Men det är inte så undeerligt då vi aldrig har gjort så här förut...Jag antar att han vänjer sig efter några dagar....
Men ska jag låta honom skrika lite? jag vill ju inte att han ska blir avskräckt!
För jag tror verkligen att det är bra för honom, för han är en otroligt intensiv och fysisk liten kille som pillar på allt och far som en torped
kram!! Tack för att du finns!