Jag får inte till det!!
Nu är tösen tre månader. Jag har slutat amma helt och hållet, hon får ersättning (nan). Vi har fått lägga henne i spjälsängen nu, eftersom hon börjat häva sig upp och jag är rädd att hon kan ramla ur vagnen. Hon ligger där och sover och det verkar okej, men hon vaknar på nätterna och jag är sååå himla trött!
Jag vet inte hur jag ska orka med att få henne att sova hela nätterna. Ibland kan hon sova från 23 till 5 - 6, det är en bra natt!
Men nu har hon börjat äta lite dåligt. Det är precis som att hon tappar intresset efter en stund. Hur mycket mat ska hon få i sig, per mål, per dag? Ska hon äta lika mycket mat vid varje mål?
Hon verkar glad och nöjd för övrigt, men när hon är trött så kan hon bli väldigt ledsen och skrika otröstligt en lång stund tills hon slutligen somnar. Då är det svårt att inte hålla henne i famnen...
Vad jag har förstått så ska jag enligt AW:s metod förekomma henne, men jag har väl kanske pluggat på för dåligt, för jag kan inte få till det. Jag försöker att hon ska äta var tredje timma, men ibland så är hon inte alls intresserad och ibland så äter hon väldigt mycket. Hur mycket bör hon äta innan rapen.
och hur gör man de dagar som inte ser ut som vanligt? När hon är hos farmor t.ex. eller när man är och handlar och man inte får tiderna att stämma??
Jag skulle hemskt gärna vilja ha lite hjälp på traven. Hur ska jag komma dit