SM med Ellen

Barnavårdsforum. Standardmodellen och andra råd och dåd i Barnabokens anda
Skriv svar
Sarisparis
Rådgivare/advisor

Re: SM med Ellen

Inlägg av Sarisparis »

Vad fint att Elsa tar hand om sin mamma när hon är trött. :heart:

Kram pâ dig, hoppas att du snart fâr känna dig lite bättre.

:heart:
Bluna
Kontakt:

Inlägg av Bluna »

Tack Sarisparis! :heart:
Mamma till solstrålen Elsa :heart: född okt -07
och livsnjutaren Ellen :heart: född april -11
Bluna
Kontakt:

Inlägg av Bluna »

Jag börjar äntligen känna mig gladare! :D Och nu är den här, den äkta sanna njutningen :!: Jag pussar på Ellen och känner kärlek på riktigt! Jag längtar efter att få väcka henne på morgonen när jag lagt henne på kvällen. :sleep: :heart: Jag stannar upp i det jag gör och vi tittar på något hon fått syn på tillsammans, jag visar henne världen och precis just i det ögonblicket finns det bara hon och jag. :heart:

Kram på er :heart:
Tetz

Inlägg av Tetz »

Underbart att höra, Bluna! [-o< :heart: Jag tänkte på dig igår och bestämde mig för att slänga iväg ett PM till dig i eftermiddag, för att höra hur det gick :D
Bluna skrev:Jag pussar på Ellen och känner kärlek på riktigt! Jag längtar efter att få väcka henne på morgonen när jag lagt henne på kvällen.
Det är du värd! Och hon med såklart. :heart:

Kram på dig! Det är modigt att våga se sanningen i vitögat och ta emot hjälp. :heart:
Mamma till två barnaboksungar med apit på livet, födda i december 2008 och juli 2011
Bluna
Kontakt:

Inlägg av Bluna »

Tack Tetz! :heart:

Jag "hörde" nog din tanke... :wink:

TorsMamma
Forumets ordförande

Inlägg av TorsMamma »

Bluna skrev:Jag börjar äntligen känna mig gladare! :D Och nu är den här, den äkta sanna njutningen :!: Jag pussar på Ellen och känner kärlek på riktigt! Jag längtar efter att få väcka henne på morgonen när jag lagt henne på kvällen. :sleep: :heart: Jag stannar upp i det jag gör och vi tittar på något hon fått syn på tillsammans, jag visar henne världen och precis just i det ögonblicket finns det bara hon och jag. :heart:

Kram på er :heart:
=D> :heart:
Tor 2006
:heart: BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån

:heart: FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. :heart:
Bluna
Kontakt:

Inlägg av Bluna »

:thumbsup: :heart:
Sarisparis
Rådgivare/advisor

Inlägg av Sarisparis »

âh vad roligt att du mâr bättre. :heart:
Bluna
Kontakt:

Inlägg av Bluna »

Tänk att tiden går så fort! Nu är snart den lilla Ellen ingen liten Ellen längre. Sista April fyller hon ju ett år! :shock: Vi har det alldeles underbart här hemma. Jag mår bra igen och Ellen är den ljuvligaste lillasyster man kan tänka sig. Nyfiken på livet och hänger gärna med så gott hon kan när jag och Elsa dansar loss. :D Hon kan säga pappa och mamma ( mest pappa :roll: :lol: ), och idag sa hon "ta" dvs "tack" när hon gav något till mig. Hon väntar tålmodigt när jag visar henne något "handen om handen" och försöker sedan själv. Allting som hon ser mig göra vill hon pröva på själv.

Jag ville egentligen bara kika in här hos er och tacka så mycket för all hjälp jag har fått med allt. Ni är fantastiska! :heart: Jag tror man blir lite bortskämd, dels att man har Barnaboken att kika i, dels att man har lärt sig en hel del själv hur man ska lösa saker. Och sen ett helt forum där man kan fråga om allt. Tack för allt, och tack Anna Wahlgren, för allt du lär ut. :heart:

Från en lycklig familj. :sleep: :heart: :-D
Irmasmamma

Inlägg av Irmasmamma »

Åh, vad underbart ni har det! :D Blir alldeles varm i hjärtat av att läsa ditt inlägg!

:heart: kram :heart:
Irma :heart: 111108, SM från 3 veckor.
Olof :heart: 131008, SM från början.
annawahlgren
Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022

Inlägg av annawahlgren »

Bluna skrev:Jag ville egentligen bara kika in här hos er och tacka så mycket för all hjälp jag har fått med allt. Ni är fantastiska! :heart: Jag tror man blir lite bortskämd, dels att man har Barnaboken att kika i, dels att man har lärt sig en hel del själv hur man ska lösa saker. Och sen ett helt forum där man kan fråga om allt. Tack för allt, och tack Anna Wahlgren, för allt du lär ut. :heart:
Tack själv, kära Bluna :heart: Vilken underbar läsning :heart: Vilken lovsång till det oslagbara, ljuvliga livet med små barn :-({|=

Tack =D>

:heart: O:) O:) :heart:
:D Nio barn, arton barnbarn, tre barnbarnsbarn och några tusen nästanbarn :!:
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Tetz

Inlägg av Tetz »

Kärlek till dig och dina fina tjejer, Bluna! :heart:
Mamma till två barnaboksungar med apit på livet, födda i december 2008 och juli 2011
Sarisparis
Rådgivare/advisor

Inlägg av Sarisparis »

Underbart att höra, Bluna! :D Njut vidare!

Skriv svar

Återgå till "Späda barn och små (nyfödd till 1år)"