Kvällar o nätter har fungerat hur bra som helst de senaste 6-7 månaderna. Somnar själv på kvällen efter ett kort gonatt o sover hela nätterna till 6,30 på morgonen. Ibland ngt kort uppvak men inga problem med att somna om.
När han vaknat på nätterna har vi gått in o lagt honom ner o gått ut utan att säga ngt. Har fungerat hur bra som helst. Har även fungerat när han vaknat lite väl tidigt på morgnarna.
Sen 3 dagar vägrar han somna i sängen. Han blir helt hysterisk så fort vi lägger honom där. Inget vi gör hjälper, han fortsätter skrika helt hysteriskt. I fredags slutade det med att pappa fick ta upp honom efter en och en halv timma o till slut så somnade han i soffan bredvid pappa. De senaste 2 kvällarna har vi låtit bli sängen helt och gått ut m vagnen. Då somnar han på 15 min o sen flyttar vi honom till sängen. I natt sov han hela natten (fram till kl 6). Men så fort han vaknar i sängen blir han hysterisk. Gäller även på dagarna. Han sover 2-2,5 timma på dan och oftast så somnar han i bilen eller i vagnen på fm då vi ofta har aktiviteter på fm. Igår vaknade han efter 1,5 timma o var hysterisk. Tog upp honom men konstaterade att han inte sovit klart. Satte mig i soffan med honom brevid mig. Han somnade om o sov 1 timma till. Vaknade o var på strålande humör.
Nu står vi helt rådvilla. Vad gör vi
// Teos mamma