#-o Nu behöver jag er hjälp igen!!!
Som jag skrev i mitt förra inlägg så har det börjat bökas här hemma igen ](*,)
Izak har nu börjat vakna på nätterna sen över 1 vecka tillbaka. Han har sovit 2 hela nätter av 10. De senaste 2 dagarna har han även börjat äta mycket mindre igen. Kan bero på att han inte sover som han ska tänker jag

Rätt, fel??
8 månadersångest

Något annat

Har analyserat och funderat men kan inte se att vi har gjort något annorlunda mot vad vi brukar med mat och sömn eller social delaktighet samt utevistelse.
Så här ser en dag hos oss oftast ut.
7.00-7.15 Godmorgon. Ensamlek i sängen. Detta protesterar han inte emot utan sitter gärna här efter att ha fått en torr blöja.
7.45 Frukost ihop med storasyster och mamma. Gröt. Innan har han ätit 1½-2dl nu får jag i honom max 1dl gröt.
Efter frukost klär vi på oss, hjälps åt att borsta allas hår och tänder och åker till förskolan.
9.15 Sova 45 minuter efter skratt till gonatt.
10-11.30 Går ut på långpromenad med hunden. Tittar på ankorna, känner på löven/barren på träden i skogen ser hur löven ändrar färg och ibland får vi även se en lastbil eller 2. Innan lunchen hinns det även med lite lek på mage samt träning på ålning/krypning.
11.30 Lunch. 1stor burk puré. Nu spottar han å fräser å plockar ut med händerna. Han får egen sked. Jag är fullt upptagen med min egen mat/läsa tidningen. Han får plocka själv med maten... men det hjälper inte. Samma sak 2 dar i rad nu.
12.00-13.30 sova
13.45 Hämta storasyster på förskolan.
14.00-15.00 Leker med storasyster. tex. Testar hur tågbanan fungerar, hjälper till att städa hennes rum, båda hjälper mig att dammsuga, storasyster bjuder på pannkakor i sitt kök på sitt rum...
15.00 hjälper till att ta fram mellanmål som vi äter nu. 1 stor burk med persiko/mago/havre för tillfället. Här är det samma sak som vid lunchen.
Efter mellanmålet går vi ut och leker och vid 16.10 lägger jag Izak i vagnen för att gå en runda med hunden samt att Izak då får chansen att sova eller iaf vila. Brukar inte sova här. Efter detta är det in och forsätta med lek och dagens sysslor. Tömma diskmaskinen, ta hand om tvätten som ska in i torktumlaren, leka på golvet med storasyster eller jaga hunden med gåstolen
18.00 Kvällsmat. 1½dl gröt.
18.45 Bad, Pyjamas, kvällslurk. Ca 160-220 ml välling
19.15 Skratt och gonatt.
Nu inatt vaknade han vad 10 och då tog det 50 minuter innan han somnade igen. Fick gå in och solfjädra det sista vilket vi inte har behövt på flera flera veckor. Sen vaknade han igen vid 4 och somnade om 30 minuter och 2 omgångar med ramsor senare.
Tips någon