Natt 1: vaknade 7ggr, en hel del buffning.
Natt 2: Vaknade 7ggr, men kortare stunder. Klarade att somna om själv ett par ggr.
Natt 3 vaknade 4ggr, buffade 1 gång efter ramsor av och till i 1h.
Natt 4: vaknade bara 2 ggr, men ganska knepig att lugna, vaken ganska länge. Buffade till slut.
Natt 5: vaknade varje halvtimme från 20-23. Jätteledsen. Somnade om. Vaknade 01 och 03, totalkris 03.
Det skär i modershjärtat att han är så ledsen. Han slutar gråta med buffning, men går igång igen på ramsan. Jag går iväg och låter honom gråta innan jag ramsar igen. Är detta normalt? I boken verkar de flesta sova som grisar natt 4 redan.
Vad jag inte riktigt får ihop det är att inga barn skall gråta sig till sömns enl SHN-kuren, men samtidigt skall man gå iväg och låta de sköta sina "livskriser" själv. Då blir det i vårt fall så att han skriker sig till sömns.
Jag gjorde ngt förbjudet inatt , jag tog upp honom till slut efter 03. Sov sedan till 06. [-X
Hoppas på tips från någon. Jag känner mig helt slut nu och vet inte hur jag skall fortsätta från nu. Jag vill inget hellre än att det skall fungera. tacksam för svar.