Hej Nina,
hon MÅSTE inte äta välling vettu

Gillar hon gröt så funkar ju det lika bra! Att få en 6-månaders att ta flaskan är ingen lek, det har bara funkat här oss hos oss direkt från scratch...har man väntat tills efter de varit typ 2 mån så har det varit kört sen. Det blev vi varse med vår nr 3 som sålunda fick bli en grötkille istället

och det går som sagt liiiiika bra. Jag var först lite skeptisk och tänkte att det skulle bli struligt och kladdigt men nejdu, han ÄLSKADE sin gröt mer än ngt annat och SLUKADE den varje morgon och kväll
Du kan ju bjussa på egen hemlagad havregrynsgröt med en klick smör i. Det ger många här. Jag har alltid kört med köpesgröt eftersom jag är lat som synden

men det har gått bra det med

.
Men vatten måste de ju ha såklart! Hur löste vi det då med en flaskvägrande son? Jo, jag provade PIPMUGG för första gången i mitt föräldraliv. Och det satt som en smäck direkt

. Jag köpte en som hette "Magic Cup" från Avent och den gillade han skarpt (fanns på COOP Forum här där jag bor). Jag tror att hemligheten var att det liksom stack ut en rejält pip från den muggen, så att han fick in den i munnen på ett bra sätt. Och sen var mugg roligt att hålla i oxå
Så ja, det är väl vad jag kan säga om det.
PM.Ja, det är som att inboxa, dvs man skickar meddelanden till en el flera, men det är bara dom som kan läsa det. Om du kollar längst upp till vänster på sidan så ser du att det står "Inga nya meddelanden" (om du nu inte har ngt?) och klickar du där kommer du till funktionen för att skicka PM. Du kan oxå klicka på "PM" längst ner i inlägget, precis som du sa, men när jag gör det så får jag upp det som står i tråden i rutan (?) så jag anv det uppe till vänster. Jag kan skicka ett PM till dig så får du se var du hamnar när du går in och öppnar det

. Känn dig inte tvingad att köpa larmet för det, men det finns ett om du vill ha som sagt

.
Ha det gott!
/Sanna