Så vansinnigt roligt \:D/ \:D/ \:D/
Många frågor...
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Re: Många frågor...
Så vansinnigt roligt \:D/ \:D/ \:D/
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Ha, ha... Härlig kapning TorsMamma! Gulle Tor...
\:D/
Liten rapport: Lilla gumman har faktiskt snappat att man klättrar med fötterna ner först från soffryggen. :thumbsup: Lugnare mamma.
Schema:
19-07:15 Natt
Lur 12.30-14.00 Förutsättningar, sova 45 min.
Lilla Sessans frågor den sista veckan har berott på att mamman inte varit sig själv riktigt. Men Anna, du vet att du räddat mig ur just mina uttryck för det
, och nu skall frågorna få sina bästa svar. Hur mamman kom i balans är en annan tråd.
8)
Puss på er för ert engagemang! Det är ett ovärderligt stöd.
Liten rapport: Lilla gumman har faktiskt snappat att man klättrar med fötterna ner först från soffryggen. :thumbsup: Lugnare mamma.
Schema:
19-07:15 Natt
Lur 12.30-14.00 Förutsättningar, sova 45 min.
Lilla Sessans frågor den sista veckan har berott på att mamman inte varit sig själv riktigt. Men Anna, du vet att du räddat mig ur just mina uttryck för det
Puss på er för ert engagemang! Det är ett ovärderligt stöd.
//Anna
Mamma till Ester -
född feb 09, kvällsmålskurad juni 09
Mamma till Ester -
-
TorsMamma
- Forumets ordförande
Förlåt.Anna09 skrev:Ha, ha... Härlig kapning TorsMamma! Gulle Tor...\:D/
Tor 2006
BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån 
FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. 
Rapport:
Donnan läggs nu 12.30 för sin daglur, det är sällan som hon somnar. Första dagen somnade hon på 20 min, fick sina 45 min sömn. Men dag 2 och 3 har hon inte sovit alls på dagen.
Hon blir supertrött fram vid 18.30 tiden därav.
Vi kör på och ser hur det verkar längre fram. Känns inte bra att hon "förlorar" 1 timma om dagen i sömn, men som Anna Clara sa så kanske lilla dockan känner för att sova snart igen.
Hon har i alla fall förutsättningar nu.
Återkommer.
Donnan läggs nu 12.30 för sin daglur, det är sällan som hon somnar. Första dagen somnade hon på 20 min, fick sina 45 min sömn. Men dag 2 och 3 har hon inte sovit alls på dagen.
Hon blir supertrött fram vid 18.30 tiden därav.
Vi kör på och ser hur det verkar längre fram. Känns inte bra att hon "förlorar" 1 timma om dagen i sömn, men som Anna Clara sa så kanske lilla dockan känner för att sova snart igen.
Hon har i alla fall förutsättningar nu.
Återkommer.
//Anna
Mamma till Ester -
född feb 09, kvällsmålskurad juni 09
Mamma till Ester -