Status "utemat". Gruset rundt huset lot jeg lillesøster få inspisere som hun ville... Litt i overkant spennende, men med hjertet kontrollert i halsen gikk det fint - jeg hjelpte av og til til med steiner ut av munnen. I ca 1 mnd eller noe. Selvsagt hender det nå også at hun smaker på dem, men sjelden. Vi gav opp å rense sandlådan... Steinene var jo bare utenfor kanten...
Nå er jord og forskjellige andre ting interessante, men det er jo som Anna sier, interessen avtar. Det finnes andre spennende saker å utforske
Bare et lite spørsmål. Jeg trodde jeg visste dette, men jeg ble litt forvirret. Kan man marginalkvarte på 1,5 timeslur???
Etter inspirasjon fra en gammel tråd kom jeg på at vi måtte kutte ut tredje luren og flytte de to andre.
Skjema:
Natt 19-7
Frokost, grøt med banan og frø eller noe
Ut en tur ca 09-10
Sove i vogna 10-11.30
Lunsj, lagad mat og kanskje en dessertfrukt
Ut etter en stund
Mellommål (har vært grøt, men det viiil hun ikkkke ha, så det blir oftest en banan.
Sove igjen i vogna 15-15.45
Middag kl 17
18.00 bad
18.30 Grøt eller smoothie (som storebror..)
19 Sove
Det fungerer så bra! Og ikke minst i forhold til mor som mååå jobbe en gang i løpet av dagen. Da kan jo lillesøster sove langlur og storebror ha ensamlek samtidig!! At jeg ikke har tenkt den tanken før!! Nå kan både storebror og jeg få gjort noe uforstyrret!
Det behøver vi begge.
Ellers har vi fine dager, om enn med en syk pappa, så det blir litt stress for oss av og til, men i det store og det hele har vi det bra. Lillesøster kryper ikke ennå, men åler rundt mye, menlitt usynkronisert, noe jeg jobber med, men har ikke lykkes til nå

Håper vi kan klare krypingen i alle fall.
Ellers gjør hun mye annet. Visslar på innpust, snakker, klatrer, spiser, løser matte osv. Søt er hun som bare det, men ikke en tann i munnen ennå - jeg tror hun blir tannløs, jeg

Har ventet nesten hver dag siden hun var 4 mnd... (gav vel opp rundt 6 mnd i og for seg, så nå får de komme når de vil. Jeg tror hun ikke behøver dem slik som hun tygger i vei !)
Klemmer fra oss