Vet inte riktigt om jag gör rätt som startar en ny tråd eller om jag borde fortsätta på min låååånga tråd för skrutt nummer 1
Provar dock så här
Vi har ju då som sagt fått en liten ny prinsessa som fått äran att få SM från start. Hon är nu fem veckor och jag börjar fundera lite på hur framtiden ska se ut.
Vår andra lilla prinsessa går på dagis vissa dagar och då måste ju schemat/sovtiderna lämpligast passa ihop med hämtning och lämning ...... Hon visar ju redan på tendenser på vad hon gillar angående sov och mat tider ....även om jag förstår att det kan ändras........men som sagt nu blir det ju automatsikt så att jag gärna skulle styra sov tiderna till hämtning och lämning.
Har surfat runt på en massa trådar och inte riktigt lyckats komma fram till ett bra schema ändå ....(vet att det är en bra bit tills vi kan spika schemat......men vill vara förberedd
Prinsessa nummer ett kommer att lämnas på dagis vid 9.00 och hämtas kl 15.00 de dagar hon är där. Får inte riktigt ihop det med sovtiderna på dagen......sedan sover ju prinsessa nr ett ff mellan 12-13.30 och är båda hemma blir det ju en himla massa olika sovtider......om prinsessa nr 2 ska sova vid hämtning.
Hade pulat på följande schema:
7.30-9.00 vaken
9.00-1100 sova
11.00-12.30 Vaken
12.30- 15.00 Sova
15.00-17.00 Vaken
17.00-1745 sova
1745-20.30 Vaken
2030-730 Sova
Mat vid 4.00
Men behöver egentligen att lillen ska börja sova vid 8.45 och också sova till 15.30 så jag hiner hem.
Dessutom skulle jag vilja ha läggning vid 19.30 som för vår andra dotter......men som sagt suttit och funderat o funderat
Mvh