Det skulle stå väldigt fula ord om det inte fanns smilies...
Han fick Reliv till natten, det märks inte, eller det kanske skulle varit ännu värre om han inte fått det. Eller så handlar det inte om det?? Han verkar helhjärtat trött på alltihop. Jag tror han har somnat nu, efter att jag till och från ha stått i dörrhålet och ramsat i 45 minuter och tillslut gått in tre gånger och buffat och nu är kl 03:50, magläge nästan hela natten då. Före det har han vaknat vid både kl 21:50 och 00:30. Då har det sett likadant ut fast kortare tid. Jag vill inget hellre än avvakta men det är skillnad på gråt och gråt, inatt har han varit ledsen, kanske för att han har ont.
Är det för lite mat iallafall? Nattslurken lyckas jag aldrig med för han är så mätt och småkräks. Skall jag dra ner på middagen så han kan dricka mer välling? Jag funderar också på fruktmoserna, för mycket fruktsocker?
Idag har han ätit väldigt bra och vi har varit ute, både sovit och vaken och han har hjälpt till hemma att skura golv o s v.
Skall jag ändra schemat? 12 -45 -2 -60 (45 blir det oftast), han är 4 1/2 månad. Är det ok? Jag griper efter halmstrån..vad?
God natt/God morgon
Kram/Malin