Nu har vi kommit på det
Efter att än en gång läs typ hundrasjuttioelfte gången läst barnaboken har vi hittat problemet
Vår son är en liten triksare

När jag läste om den mer raffinerade trotsare så var det som om poletten trillade ned hos oss föräldrar. Där var han ju, med precis samma knep.... "jag måste kissa", "jag är törstig", "Jag kan inte sova", "jag är rädd",osv osv, och vi måste skamset medge att vi blivit skickligt duperade, men efter att vi fått tipset att svara......... vi tittar på det i morgon så har det hänt något

det tar mindre än en timme så är tänderna borstade och han ligger i sin säng och sover. VA!!!!!!! HAn somnar kl 20.30 istället för efter kl 23. Han har blivit gladare och rarare, visst trotsar han och är som en liten rövare O:) ibland men vilken skillnad, på bara några dagar, utan att köra en ny kur. wow, äntligen! Vi har nått ett genombrott, vi har fått kvällarna tillbaka! Visst kommer han fortfarande tassande vissa nätter och kryper upp i vår säng och somnar om, men han somnar iallafall i sin egen säng och sover mer än tidigare, och det var ju målet