Sarisparis skrev:Hej Theresia
Hur gâr det med nya schemat?
Vad gäller maten sâ undrar jag om hon glatt äter upp allt du erbjuder? Erbjud isâfall mer!

Tills det tar stopp, och sen en sked till!

Som Clara sa, fem mânaders kan äta kopiösa mängder, alltsâ MYCKET mer än man tror. Sâ länge magen hänger med tycker jag att man ska lassa in sâ mycket som gâr.
Pangramsan är saklig och upplysande. Lite hurtig sâ där, sâ att barnet helt enkelt fâr veta vad som gäller: Det är fortfarande natt. Som alltid sägs den x4, i ett svep.

Hej sariaparis
njae det går sådär...
hon vaknar ofta nu 1-1½ timme innan hon ska och har vänt sig! Hon jollrar och sen skriker hon efter ett tag,,,
då går jag in och vänder henne!
sen ramsar jag mig ut....
men hon forts...
det är så svårt för hon har sitt nya lilla rum brevid storasyster som väcks av hennes skrik
När hon har sovit så dåligt på natten allts - ca 1 tim! ska jag då inte alltså korr. det under dan!!!??
men om hon vaknar för tidigt på dagslurar?
har vaknat nåra gg 15 min innan hon ska upp! då brukar jag lägga på den 15 min på nästa lur!?!
sen en till fråga:

hur göra när hon väder sig!? hon kan vända från mage till rygg och ligger sen då där å sprattlar som en sködlpadda å är gode så förvånad!!!
ska jag gå in vända henne eller ???
Hon håller för överigt på att få 4 tänder nu..kan det vara det som spökar? känns som det bar agår åt fel håll!!!
jo just det ja...nu passar jag på att fråga

hon hålle rju som på att jämt skrika när hon ska sova! ca 5-7 min...
ska jag räkna då att om hon ska sova kl 14...ska jag lägga henne då och räkna lur från de hon lagts eller ska jag lägga ca 5 min innan så hon sover då ho ska ???
blir ju liksom en massa "skrik" tid som hon "missar" annars ???
tacksam för snabbt svar
Kram alla fina