Jag har en femmånaders bebis som jag kurat. Tror jag i alla fall! Hon somnar inom tio minuter vid läggdags, och jag ramsar på vägen ut. Problemet är då nätterna. Hon sover bra mellan 20-24, men sedan vaknar hon en gång i timmen fram tills kl.7 på morgonen. Då är hon pigg. Jag får henne att somna om en timme, och då kliver vi upp.
Vårt schema:
08.00 Morgon. Byta blöja, mat, lek.
09.30-10.15 Sova kort lur på 45 min.
10.15 Ammas.
11.00 Potatis.
12-14. Sova längre lur.
14. Ammas.
15.15-16.00 Sova kort lur.
16.00 Potatis.
17.30-18.15 Sova kort lur.
18.15 Ammas.
19.15 Välling.
20.00 Natt.
Vad gör jag för fel? jag provade att ta bort nappen en natt, men jag tycker att det inte spelade någon roll. Kan min bebis ha ont i tänderna?
Tacksam för svar!