Tack för era svar!
Mats är lugn, problemet är att han jobbar hela dagarna, så det känns som om hela lasset ligger på mina axlar. Misslyckas jag så misslyckas alltihop...

Jag får riktig ångest av det här! Jag känner nog lite också att man ska vara så jäkla duktig som mamma och man jämför sig hela tiden med andra... Jag vill det inte, men när man bara träffar tjejer som är hemma med sina barn så blir det så otroligt mycket barnsnack " arvid bajsade 2 gånger idag

" och det känns som om man undrar " vart tog jessica vägen???".
Mamma och jag hade värsta bråket när vi var i sommarstugan förra veckan. Hon ville lägga Arvid, jag förklarade hur vi gör, hon tar arvid och går iväg, sen hör jag att hon små pratar och låter snuttig,men ömkande, och buffar honom i rumpan löst flera minuter ohc gör inte ramsan direkt heller. Då blev jag så lessen för hon lyssnar ju inte alls på vad jag säger utan bara vad hon tror är bäst, dvs det hon gjorde på mig när jag var liten. Och jag hade napp och jag blev buffad, och det funkade på mig, men inte på Arvid!! och det kan hon liksom inte fatta...
och när man hela tiden blir ifrågasatt av vänner och nära då blir man osäker själv tillslut och undrar vad man håller på med. Även fast man själv tyckte att det var superbra från början!!? Knäppt!
och där är jag nu alltså: har fått svar av Anna W , så det är väl bara att läsa boken igen, försöka samla nytt mod och köra igen... Men hur gör vii för att inte upprepa samma misstag igen??? När vi inte riktigt vet vad som blev fel?