Men, pga ett och annat och en tredje faktor har vi inte kommit till skott med själva nätterna. Tvärtom har de blivit värre och värre, som väntat eftersom han har fått mat om och om igen.
Det känns nervöst...att jag komma bara att vilja plocka upp lill skrikande skruttet men jag tänker på hur Anna skriver att man ska bestämma sig för att genomför kuren inte för att prova den. Så..... here goes!!
Jag skulle vilja bolla lite med er.
1/Hur ser detta schema ut som grund tänk?
6.15 God morgon och amning
7.30 andra frukost med familjen
8.30-10.00 morgonlur
10.30 lunch
12.00-13.30 middagssömn
13.30 mellis innan vi hämtar bröderna
15.00- 15.20 lur
17.00 middag
18.15 nattslurk
18.45 godnatt!
Jag har tagit en längre morgonsömn eftersom han verkar göra det naturligt.. fast det kan beror på att han vaknar för dagen hemskt tidigt just nu(nånstans vid 5.30)
2/ Ibland vaknar han några gånger på kvällen efter han har somnat 'för natten' men blir sällan jätteledsen. Jag eller min man har gått in och sjungit lite så tystnar han. När vi kurar ska vi börja med buffning redan då? Senare på natten vaknar han mer intensivt på nåt sätt..
Jag glömde säga att han sover i sin spjälsäng alla sömn. Innan det blev så här jättekallt har han haft eftermiddagsluren ute i vagnen men just nu vågar jag inte rikrigt, för kylans skull.
Ok, det var allt för nu. TACK för en underbar forum!!!
3mamma