Jag undrar om någon kan hjälpa mig med ett schema för min dotter som snart fyller 2 mån? Har inte uppmärksammat SM förrän nu tyvärr
Men efter ha haft och har stora problem med hennes storebror och hans sömn så vill jag verkligen göra det lättare för henne att sova.
Är så trött och stressad att jag inte riktigt hinner plugga på om SM. Svårt att koncentrera mig och har lite tid, ska självklart läsa på om den, men vill sätta igång så fort som möjligt eftersom hon ändå är 2 mån.
Det jag inte riktigt fattar är HUR man ska få dom att äta så mycket? Amanda äter på 5 min sen är hon jättemätt. Och hur man håller henne vaken om hon blir trött? Hon sover jättemycket och sover än så länge bra på nätterna. Äter ca 3-4 ggr. Men ligger bredvid mig och vaknar om jag lägger henne i egen säng. Går bättre i vagnen där somnar hon dagtid. Men inte själv.
Jag skulle helst vilja ha att hon sover på em vid 15.30-17.30 om det är möjligt. Hon brukar vara vaken en längre tid på kvällen och äta vid 22-23, 01, 04, 06, sen vaknar hon ofta vid 7 och är vaken max 1h sen sover hon 2-3 h igen.
Om någon har nåt tips så är jag jättetacksam
Hälsningar Karin