Min arvid (9 mån) sover 11.5-12 tim/natt och 45min gånger 3 under dagen, men är fortfarande trött när klockan börjar närma sig 17. SKa han sova mer under dagen? Nu funderar jag på att få honom att sova 1,5 tim ett pass (jag tror inte att han pallar 2 tim?)kanske lunchpasset? ska jag korta ner de andra passen då även fast han är trött?
vilket är att föredra: sova i vagnen eller sängen? (nu sover han första passet i vagnen för vii är ute och går med hunden, men det blir bara 30 min
Han är ju otroligt rörlig och klättrig.jag kan ju inte lägga honom på mage i vagnen (sittdelen, vuxit ur liggdelen), eller? det finns ju "koppel" men hur fäster man dom nu när han ligger i en sovpåse nu när det börjar bli kallt?
Om man ska lära honom att sova i vagnen, ska man göra kuren då? Hur?
en annan fråga: Mat!
Jag tycker han äter så dåligt...man får truga honom väldigt ofta. det känns tråkigt när de andra bara skyfflar in maten i munnen på sina barn. han äter, men inte så mycket åt gången... Välling funkar bara ibland, men inte på kvällen /morgonen. HUR 17 GÖR JAG NU NÄR JAG VILL SLUTA AMMA????!!!!
jag vet...MÅNGA frågor!!
kram från en frågvis och snurrig mamma